6 Mayıs 2012 Pazar

Nuxe Huile Prodigieuse Cilt Bakim Yagi

Bugun sizlere cok sevdigim bir bakim yagindan bahsedecegim. Avrupada eczanelerin bas kosesini susleyen asagida resimde gordugunuz bu urun benim goz bebegim!

                                                 


 98% dogal urunlerden olusan kuru yagin icerisindeki ana maddelerden biri sari kantaron yagi. Kuru yag diyorum cunku cildinize surdugunuzde yagli bir tabaka birakmiyor. Ilginc degilmi:) Ayrica icerisinde diger yaglarin yani sira tatli badem ve findik yagida bulunuyor ve her ikiside cildimiz icin cok yararli.

Kullanim alanlari ise cok genis. Yuzunuze bile uygulayabileceginiz bu yag muthis yumusaklik sagliyor:) Bir iki damlasi da kuru sac uclari icinde bire bir. Hatta maske olarakta saciniza uygulayip 1 saat kadar bekletip yikayabilirsiniz. Saclariniza muthis bir parlaklik katacagindan supheniz olmasin:) Yanli su konuda da uyarayim kokusu biraz degisik.. yani biraz agir gibi ama ben en cok da kokusunu seviyorum ve tam neye benzetecegimide bilemiyorum. Cok da kalici kokusu. Nuxe firma temsilcisinin bana hediye ettigi, yagi ile ayni kokuya sahip mum ise aradan 3 sene gecmesine ragmen gardrobumda ve hala cok guzel koku veriyor kiyafetlerime.

Bu asagida gordugunuz ise icerisinde sim olan versiyonu. Sim denilince muhtemelen akliniza gelen diger simler gibi paril paril parlamiyor ama ;) daha cok hafif bir bronzluk veriyor tene. 

                                                  
Ben her iki cesidinide severek kullaniyorum ama sizlere kullanim alani daha genis oldugu icin sade olanini oneririm.
Turkiyede nuxe urunleri varmi malesef bir bilgim yok ama Amerikada olanlar Dermstore.com dan ulasabilirler. Ben eczanemden kutu kutu depoladim Amerikaya gelmeden ve cok az yag yettigi icin bir kac yil daha kullanabilecegim diye dusunuyorum....

Bu kadar yazdiktan sonra sizede denemek dusuyor:)


13 yorum :

  1. merhaba, sanırım ilk yorumunu ben bırakıyorum :) Hayırlı olsun diyorum öncelikle ve seni kendi blog'uma davet ediyorum :)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. izleyici gadgetini göremedim. izlemeye alamadım :(

    YanıtlaSil
  3. rosa y gris tesekkur ederim. Evet, ilk yorum senden geldi:) Takip aldim seni...

    Suvarna Gold thank you!

    narsenbe, uyardigin icin tsk ederim. Henuz acemilik var tabi:) Ekledim simdi.

    YanıtlaSil
  4. tazecik blogunu ödülledim bile blog'umdan bakarsın :)

    YanıtlaSil
  5. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    YanıtlaSil
  6. Cok tesekkurler rosa y gris. Ilgin blog yazmaya devam etmem icin beni motive etti. Tekrar sagol izleyici sayim arttiginda keyifli blogunu seve seve tanitirim:)

    Valentine Coco, I am already following you ;)

    YanıtlaSil
  7. bır ben denemedım sanırım bunu :(
    en kısa zaamanda alıcam hatırlattıgın ıcın tesekkurler ,:)
    blogunu yenı kesfettım bu arada takıpteyım :) benımkıne de beklerım sevgılerr :)


    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. bloğun hayırlı olsun. Nuxe yağını diğer bloglardan duyuyorum ama hiç deneme fırsatım olmadı

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Sayfanı keşfettiğime sevindim canım..
    Takibindeyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Pek çekici duruyor :)
    Denemek lazım:)
    Cici pazarlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  11. merhaba, blog dünyasına hoşgeldin, ben de kimyagerim ve doğal ürünler, yağlar, otlar vs ilgi alanımda olduğu için dikkatimi çekti, seni tanıdığıma çok sevindim...

    YanıtlaSil
  12. I never tried this.
    Loads of kisses.
    http://www.mysticlipstick.com/

    YanıtlaSil
  13. Paylaşımlarınız için sigara bırakma merkezi teşekkür eder.

    YanıtlaSil