10 Ekim 2013 Perşembe

Kuru Ciltler için Yoğun Nem verici Krem Nuxe Creme Fraiche

Sonbahar gelmeden, trenchcoat' lara  henüz doyamamışken, kış soğuğu geldi İstanbula. Sert rüzgar ve yanmaya başlayan kaloriferler cildimizi de kurutmaya başladı ne yazık ki :( Zaten kuru bir cilt ile savaştığım için hemen sıcak havalarda kullandığım kremleri bir kenara bıraktım ve daha yoğun nem veren bir krem arayışına girdim. Seçimim eskiden çalıştığım eczanenin müşterilerinden aldığım pozitif feedback nedeniyle Nuxe Creme Fraiche de Beauté den yana oldu. 


Nuxe artık tüm dünyada kült olmuş, kendisine özgü kokuları olan bir firmadır, ki benim kokulara verdiğim önemi çevremde bilmeyen yoktur... Tabi sadece kokusu değildi beni cezbeden. İçinde bulunan 8 çeşit bitkisel süt ( acı bakla, nohut, yeşil çay, akasya, badem, hindistan cevizi, yulaf ve soya) bu ürünü dahada merak edip denemek istememe sebep oldu. İçerisinde ayrıca cildi rahatlatan 4 ayrı esansiyel, yani uçuşan yağlarda 
barındıryor.  Nuxe fırmasını tercih etmemin bir diğer sebebi ise tabiatı korumaya yönelik gösterdiği çabadır. Ürün içerisindeki ve paketlemede kullanılan malzemelerde doğaya en az zararı verme çabası ile formüle edilmiş. Buda haliyle tarafımdan bir artı puan kazandırdı kendisine. 




Paketin üzerinde kalın harfler ile E vitamini içerdiği de yazılı ama bu, kremin bozulmasını engellemeye yönelik bir çok kremin içerisinde zaten olan birşeydir :) ve ne yazıkki içerisindeki tek konserve edici madde de değil. İçerik listesi ne yazık ki yararlı olan ve olmayan maddelerle baya bir uzun... yinede içeriğin 78.6 % doğal olması, hayvansal yağ, renklendirici madde, mineral yağ ve komedojenik yani sivilce oluşturan madde içermemesi diğer maddelere göz yummama sebebiyet verdi. Zaten gördüğünüz gibi tüp değil. İçerisine elinizi değdirdiğiniz için bozulmaması için konserve edici maddeler bir nevi mecburi.


İçerik listesi baya uzun olduğu için ve doğal olsalar bile bazı sütlerin alerjiye sebebiyet verme riskinden dolayı, cildiniz hassas ise veya var olan alerjileriniz tetiklenebilir. Ancak bilindik bir alerjiye sahip değilseniz ve benim gibi kuru hatta bazen pul pul dökülen bir cilt yapınız varsa bu ürünü bir deneyin derim. 24 saat nem sözü veriyor ve gerçekten de bu sözü tutuyor. Cildiniz nemlendiği için cildinizin ışıldadığınıda göreceksiniz :) Bu kremi uyguladıktan sonra ekstra nem maskelerine falan gerek duymuyorum. Çok ferah birde kokusu var efendim. Limon kokusu ağır basıyor ama itici değil kesinlikle. 


Ben kendisinden memnun kaldım. Sizde denemek isterseniz mamacim.com adresinden diğer online shop lardan daha uygun bir fiyata ulaşabilirsiniz kendisine. Bu siteyi tercih etmemin diğer bir sebebi ise kargo ücretinin yanılmıyorsam sadece 1.99 tl olması :) Daha uygun ve geniş seçenekli başka bildiğiniz güvenilir online shoplar varsa benide bilgilendirin olurmu ?












Hiç yorum yok :

Yorum Gönder