6 Ağustos 2013 Salı

Siyah noktalara karşı mucize ikili. Mint Julep Maskesi ve Biore Jel

Kısa bir aradan sonra tekrardan merhaba. Ramazanın bu son günleri daha bir zor geçiyor sanki. Belkide bayram için sabırsızlandığım içindir bilemiyorum :) Ramazanda vücutlarımızı arındırdık, dinlendirdik. İftarda çok ağır yemekler tercih etmediyseniz ve sahurda bol bol su içtiyseniz, ramazanın ilk günlerinde strese giren cildinizin artık güzelleştiğini ve daha bir pürüzsüzleştiğini fark etmişsinizdir...  Doğru beslenmeye rağmen bazılarımızın başı siyah noktalar ve genişlemiş gözeneklerle derttedir. İşte bu yazı sizin için :) 

Amerika bir arkadaş tavsiyesi ile tanıştığım Mint julep maskesinden bahsedeceğim sizlere.  Daha önce buruna yapıştırılan bantları ve diğer bir çok kremi deneyip hiç bir etki görememiş olmamdan dolayı, biraz temkinli yaklaştım bu ürüne. İnternet'te araştırıp bir fenomen halini geldiğini görünce denemeye karar verdim. Fiyatı da denediğim diğer ürünlere göre çok uygundu yaklaşık 4 $ :).          

             



 Gördüğünüz gibi fiyatının uygun olmasına rağmen içerik az değil. Kullanımı ise çok rahat. Yüzümüzü su ile yıkadıktan sonra göz ve dudak çevresi hariç bütün yüzümüze kalın bir tabaka halinde sürüyoruz ve kurumasını bekliyoruz. İçerisindeki nane ekstraktı sayesinde zaten cildinizde hemen bir ferahlama ve sıkılaşma hissedeceksiniz. Benim gibi kuru bir cilde sahip iseniz sadece burun gibi problemli bölgelere sürmenizi tavsiye
ederim. 


Kuruduktan sonra (pakette bunun yaklaşık 15 dakika süreceği belirtilmiş ama bana göre daha kısa sürüyor), yukarıda gördüğünüz gibi kurbağa yeşili bu maskeyi su ile dururuluyoruz. Hepsi bu ! Cildinizdeki bütün yağları emdiği için kullanım sonrası daha ışıl ışıl bir cilde sahip olacağınızdan emin olabilirsiniz :) En önemlisi de ilk kullanımdan sonra bile siyah noktalarla vedalaştığınızı ve cildinizin daha gergin ve daha pürüzsüz olduğunu göreceksiniz.



İçeriğini merak eden arkadaşlar için bu resim. Gördüğünüz gibi bazı kozmetikler gibi içerik listesi sayfalarca değil. Tabi paraben ve parfümde olmasaydı daha iyi olurdu ama bir şekilde bozulması da engellenmek zorunda. Ben bu maskeyi haftada en fazla iki defa kullanıyorum. Daha fazlasına gerekte yok zaten  :)



Siyah noktalar için kullandığım bir diğer ürün ise yukarda resmi olan Biore yüz yıkama jeli. Içerisindeki salitilik asit sayesinde ölü deriyi soyuyor. Bir nevi kimyasal peeling de denilebilir. Mint Julep maskesinin ölü hücrelerin altında olan gözeneklere de ulaşabilmesi için çoğu zaman önce bu jel ile cildimi ölü derilerden arındırıp daha sonra maske uyguluyorum.



Eğerki çok hassas bir cilde sahipseniz veya da yüz kızartısı ile kendini belli eden cilt problemlerine sahipseniz siz bu jel den uzak durun derim.



Kullanımı ise çok basit. Yukarda gördüğünüz gibi akışkan bu jeli ıslattığınız yüzünüze sürüp hafifçe ovalıyorsunuz ve bir kaç saniye bekliyorsunuz. Ardından hemen durulamanız gerekli. Hafif bir sıcaklık hissedeceksiniz ama çabuk geçecek :)




Bu jel den sonra maskenizi de uyguladıktan sonra cildinizi rahatlatma vakti. Ben bunun için  Vichy'nin termal suyunu kullanıyorum. Zengin mineral içeriği ile cildinizi sakinleştirdiğini göreceksiniz. Yüzünüze sıkın ve bekletin. Sonrasında her zaman kullandığınız kreminizi sürebilirsiniz. Bu spreyi sadece maske sonrası değil her makyaj temizleme sonrası rahatlıkla ve çekinmeden kullanabilirsiniz. Hatta Almanyada bazı bayanlar suyu ciltlerine değdirmedikleri için bununla günlük yüz temizliklerini gerçekleştiriyorlar. Evet abartmanın sınırı yok bayanlar :))




Mınt Julep'i Türkiyede online sipariş edebilirsiniz ama Biore Türkiyede varmı, yokmu bir fikrim yok malesef. Ben Amerikadan almıştım. Bilen arkadaşlar bizide bilgilendirsinler lütfen :)

Bu çok memnun kaldığım iki ürünü sizinle paylaşmak istedim. Umarım sizinde işinize yarar. Sıyah noktasız pırıl pırıl günler diliyorum sizlere : )) Kullanan arkadaşlarda yorumlarını esirgemesinler lütfen.

13 yorum :

  1. Merhaba :)

    Blogumda yarışma ve çekiliş var. Duyurup blogunda paylaşabilirsen hem daha çok kişi kazanma fırsatı yakalayabilir hem de sen. :) Paylaşan blogger arkadaşlarıma ben de blogumda yer vereceğim.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;
    Çok hoş bir blogun var. İyiki keşfetmişim, hemen takibe aldım seni. 57. benim :)Sıkı bir takipçiyimdir,Her zaman görüşelim. Bana da beklerim,
    İyi bayramlar
    Sevgiler
    Beyaz Sır
    whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok menun oldum blogumu keşfetmene. Her takıpçim çok değerli benim için. Hemen sayfanıza ziyarete geliyorum :)

      Sil
  3. Keyifli bir blog

    YanıtlaSil
  4. çok hoş bir blogun var :) bu arada bende bloguma beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar severek takip edicem yorumunuz için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Ben her zaman doğal yollardan yanayım T bölgemde var olan siyah noktaları şeker ile limonu karıştırıp temizledim uzun yıllar şimdi ise sadece gülsuyu ile yıkıyorum yüzümü yok denecek kadar azaldılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende denemiştim limon ve bal ile. Zaten limonu doğal olarak renk açar ama bende pek işe yaramadı malesef :( Bu bahsettiğim maske yağları kuruttuğu için bende daha çok işe yaradı. Tavsiye için teşekkürler :)

      Sil
  7. o siyah noktaların geçeceğine inanamıyorum bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulabilirsen bu maskeyi bir dene. O siyah noktalar sonucta oksijen ile kararmış sebum/ cilt yağı sonçta. O birikintiyide ya profesyonelce bir güzellik salonunda sıktırarak temizletebilir veya da böyle maskelerle kurutabilirsin. Düzenli kullanılınca gerçekten işe yarıyor bu maske. Denemeye değer :)

      Sil
    2. teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Aysuncum şablonu biraz genişletirsen ağacın tamamıbelirecektir can ..sevgiler.

    YanıtlaSil