2 Ekim 2013 Çarşamba

Değmesin Yağlı Boya çekilişini kazandım :)

Merhabalar.

Sayfamdaki değişikliği fark etmişsinizdir. Artık daha profesyonel bir görüntü ile karşınızdayım...  Sevgili Değmesin Yağlı Boya Blog'unun kalbi güzel sahibesinin düzenlediği çekilişi kazanan şanslılardan biride ben oldum ve benim için bu zarif headeri hazırladı sağ olsun. 





Buradan bir kez daha teşekkür ediyorum kendisine. Ne kadar hoş ve zarif değilmi?  Diğer bloglardan çok farklı maddiyat değilde maneviyata kıymet veren bu bloggeri henüz tanıma şansına sahip olamadıysanız ve tasarladığı diğer header'leride görmek isterseniz buraya tıklamanız yeterli :)  

Sevgi ile kalın.



5 yorum :

  1. Mutlu ettiysem ne mutlu bana :)
    Güzel sözlerin kalpten söylendi..hiç şüphem yok..Allah razı olsun..severek kullanmanı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sizi bloğumda görmek :) Tekrardan çoook teşekkür ederim.

      Sil
  2. mükemmel olmuş gerçekten
    çok romantik
    Değmesin yağlı boya bloğunun projesini birkaç blogda görmüştüm
    ellerine sağlık diyorum yaptığı tüm çalışmalarr harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :) Çok hoş değilmi :)

      Sil
  3. Harika olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil